fredag 7 mars 2014

Elegans & Gul Inspiration

Har skapat en inspirationsvägg i vårt kök.
Nytt och nött, rustikt och romantiskt,
kantigt och kurvigt...
Det är något som passar oss!


 En dos
 - GULT -
i vårt hus och mysbelysning,
det piggar upp när det är grått och regnigt på utsidan.

...och förstås inspirationstexten jag gillar!



Hej på er!

Här har vi en grå och regnig vinterdag... Märkligt vinterväder.
Försöker pigga upp tillvaron med mysbelysning och pigg färg inomhus,
en varm kopp kaffe och en inspirerande stund vid datorn.
Det känns som något jag behöver just nu.

Sen blir det att ta itu med det kaos jag skapat här hemma 
då jag började flytta några skåp...
Mitt klädskåp blev leksaksförvaring i pojkarnas rum.
Klädförvaringsplatsen i hallen flyttade in i vårt sovrum 
och blev mitt klädskåp...
Ett nytt skåp har flyttat in i badrummet som förvaring för 
badhanddukar och annat som behöver få plats.

Nu ska jag försöka få ordning i skåpen och skapa ny klädförvaring i hallen.
Har en förmåga att påbörja många projekt på samma gång
och behövde nu en liten tanke och inspirations paus.
Nu dags för ordning och reda!

Återkommer.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...