söndag 19 januari 2014

Ljus och Glädje i Livet




Hoppas ni alla får ha en skön och fin söndag,
med glädjestunder mitt i det som sker i livet!

Här hos oss tar vi det mest lugnt idag, än så länge åtminstone.
Åtminstone har vi inga stora planer på vad som ska ske...
Jag sitter här vid datorn och njuter av mitt kaffe,
en skön förmiddags stund...
Tid för lite eftertanke.
Det blir troligtvis en hel del tillsammanstid idag,
det tycker jag är fint med söndagar!

Igår fick vi fira en 100-åring,
det är inte varje dag!
Tänk så mycket som hinner ske på 100 år...
Tycker det är intressant att ibland stanna upp och fundera kring livets mening
och vad som är viktigt här i livet.
Att försöka förstå...




5 kommentarer:

  1. Här har du länken till klock-skärmsläckaren du ville ha. Bara att ladd ner till datorn! :)
    http://scarymary.se/fliqlo-retro-skarmslackare-klocka/

    SvaraRadera
  2. Ja, glömd att säg att när du far på ade sidon så ska du tryck på "nerladdningssidan" (med blå text), så öppnar e en ny sida å tär tar du hade klockon som heter "Fliqlo" :) å sen väljer du "for windows" där under bilden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nadja! Nu fick jag det att fungera :)
      Det var kul att ses igår!

      Radera
  3. Hej Heidi! Blev så nyfiken på din blogg att jag kollade in den samma dag som vi sågs på Prisma :) upptäckte snabbt att vi gillar samma stil. Älskar vitt å naturfärger samt att stilen går mer mot det gammaldags lantliga hållet. Har lyckats få lite sånt i vårt hem å är så nöjd med det :D ni har ett otroligt vackert hem och jag märker hur lycklig du är med din familj! Härligt!! Allt gott önskas er! P.S. hoppas du lämnade det fina mörka skrivbordet omålat ;) det var så vackert som det var.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Susanna! Blev så glad när jag upptäckte att du lämnat en kommentar här på bloggen!! Det var riktigt roligt att vi råkades vid Prisma och hoppas att vi ses snart igen :) Det gamla skrivbordet är fortfarande omålat i original skick ;) Kul att du också verkar gilla samma stil och jag önskar er också allt gott!
      kram Heidi

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...