lördag 24 augusti 2013

Trä, Vitt, Svart & Linne

-en härlig kombination



Jag får ännu en gång till konstatera att jag har en svaghet för gamla trämöbler!
Tycker det blir så snyggt när man kombinerar den gamla träfärgen med vitt
och detaljer av svart och linne.
Då blir det enligt mig en härlig kombination
av gammalt & nytt!



Hej på er!

Kikar snabbt in här och visar vad jag kom hem med från Juthbacka marknaden igår.
Mina tankar kretsade tydligen mest kring barnen.
Bitsockerlådan blev en perfekt förvaringslåda för barnens lego.
Som ni kanske sett har vi redan en bitsocker låda, men jag har gillat den så mycket 
så det blir perfekt med en trälåda till!
Förvaring är alltid bra att ha :)
Matstolen tyckte jag såg så charmig ut så den fick också följa med hem
och pojkarna fick några små fordon att köra med.
Till min stora glädje tog kärleken en lite kortare arbetsdag
och vi fick en riktigt trevlig eftermiddag bara han och jag,
med lunch på stan och några timmar på Juthbacka!

Kanske tar jag mig till Juthbacka en stund idag också, vi får se... :)





2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin matstol du hittat!

    Jag gick också och spanade efter nån sån,
    men hittade ingen som jag var riktigt jag.

    Lycka till inför det stora som väntar.
    Spännande tider ♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...