måndag 19 augusti 2013

Några Sommar Minnen



Försommaren är en inspirerande tid, med mycket nytt som vaknar till liv.
Lilla Findus hittade vi i uthuset nån vecka gammal...
Barnen blev helt lyckliga när de fick ta hand om honom tills han fick ett nytt hem :)
Jag planterade också en del nya blommor på vår gård.



Lite ny inredning har det också blivit i vårt hus i sommar. Det mesta i vitt eller trä.
Ljusstake kommer från Västergården. Ny gardin till vårt sovrum 
köpt från Hemtex. Säng fyndat på Findit. 
Vacker duk som vi fått!



Härligt strandliv har vi också unnat oss tid till... Hela familjen tillsammans! 
Det är sommarminnen som jag också kommer att njuta av i vintertid :)



Hej!
Då var det dags för en ny vecka igen :)

Började dagen en stund vid datorn så länge det ännu är lugnt i huset
och våra små ligger och sover skönt. Bläddrade tillbaka bland sommarens bilder
och trots att sommaren går fort får jag konstatera att vi hunnit med en hel del.
Plockade ihop några av sommarupplevelserna här.
Mitt liv på landet sommartid och förstås lite ny Inredning.

Hösten knackar på och här hemma har jag nu försökt börja satsa mera på att rensa och röja i vår inomhusröra som jag inte gjort mycket åt nu under sommaren...
Tänker att jag kanske hinner få lite bättre ordning och reda här hemma nu inför hösten, innan det blir dags att lära känna och ta hand om en liten till.
Då lär det knappast va städning som prioriteras :)

Önskar er en bra ny vecka!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...